03 september 2009

Aj, aj, aj

Nej, det är inte huvudvärken - jag har faktiskt varit utan huvudvärk idag! Woho! Men istället har jag en inflammation i hörselgången i vänster öra! Och det gör SÅ ONT. Det var inte öroninflammation, antar att detta ska vara lindrigare. Och det är ju bra. Men jag kan ju säga att i så fall vill jag verkligen ALDRIG ha öroninflammation. Det räcker mer än väl med detta!

(Jag har aldrig haft problem med öronen när jag var liten, alltså inte varit något "öronbarn". Idag fick jag ett nytt ord och en ny identitet av en kompis - "öronvuxen". ;-) )

Jag var till läkaren på förmiddagen idag och hade oturen att träffa en läkare som inte var så erfaren och inte så varsam, så efter läkarbesöket hade jag ondare än när jag kom. :-( En mer erfaren läkare kom in efter undersökningen och berättade att man skulle vara ytterst försiktig, eftersom jag hade ONT. EFTERÅT!!  Jag var gråtfärdig ända tills jag kom hem igen och kunde ta en ny värktablett och fick mindre ont ett tag. 

Nu har jag lika ont igen. :-(

MEN - jag har inte huvudvärk! :-D ;-)

2 kommentarer:

Sanna sa...

Suck trist..jag HAR öroninflammation i genomsnitt nån gång varannan månad..hatar att ha dåligt immunförsvar och dessutom vara "öronvuxen" (skojigt namn på eländet.. =) hihi..)..
Hoppas du piggnar på snart igen gumman!
Kraaaaaam
Sanna

clara sa...

Usch stackars stackars dej!!!!!!
Såg att du är publicerad.. du är VISST en scrappare. Också!
Bra Jobbat!!!!