04 augusti 2009

Tisdag & giveaway hos Danielle

Dag två med vardag. Dag ett var helt okej. Jag fick en del gjort när dottern var på dagis. När vi sen kom hem och jag skulle vara den Lyhörda, Lyssnande, Kreativa, Glada och NÄRVARANDE Mamman med stort M, då gick hon raka vägen till kompisen i grannhuset och var där i två och en halv timme. Där satt jag och var snopen. Hahaha!!! Men under den tiden fick jag istället riktigt mycket gjort och kunde sen bocka av en stor punkt på min fixarlista.

Liiite frustrerande just nu är att typ hela min fixarlista är hemlig! Grejer ska göras klart, bilder ska mailas och jag ska vänta på nästa steg, innan jag sen kan visa vad jag gör. Det känns trååååkigt att inte kunna och berätta och visa. Men jag vill heller inte göra det innan saker och ting är klara. Jag får börja parallellpyssla med saker jag kan visa. Och på kuppen stressa ihjäl mig igen.. Så, näää, det var ingen bra idé det heller. ;-)

Under tiden får jag slussa er vidare till Danielles blogg. Hon har inte en, utan två "giveawayer" den här veckan. Ett kit från Studio Calico och ett jättepaket med Kitschy Digitals produkter!!!


Ett axplock av vad man kan vinna.

Mer godsaker. Gå till Danielles blogg för ÄNNU FLER bilder på vinsten!

Kitschy-paketet innehåller
samtliga Kitschy Digitals {Goods} Cut-Out Sheet Designs (17 stycken!)
tre broderimönster (pdf-fil)
1 ark var av Woodland Bookmarks Cut-Out Sheet och Woodland Bookplate stickers
1 Picture Frame Vinyl Wall Decal! (you choose the color!)

Allvarligt talat - nämn ETT skäl till att inte vara med och tävla om allt det! Näpp, jag visste väl det! Det finns inga skäl till att inte försöka vinna! ;-) 

Man har till på torsdag på sig att lämna en kommentar där man lämnar namn, mailadress och en link till något som man blir inspirerad av. :-) På fredag drar Danielle en vinnare av Studio Calico-kitet och en vinnare av Kitschy-paketet.

Själv kan jag inte tävla om Kitschy Digitals-paketet, men jag skulle bra gärna vinna om jag så bara fick en Picture Frame Vinyl Wall Decal. :-)

Skynda dit!! :-)

Inga kommentarer: