11 augusti 2009

Den där listan...

Ja, alltså den där låååånga fixarlistan jag tror jag nämnde redan i juli. Jag börjar komma till de sista punkterna på den nu. Men jag gör fortfarande mest med pyssel som jag inte kan visa än, och punkter som är "lär mer om...", "läs på om...", "kontakta... om..." och så vidare.

Nu försöker jag verkligen se till att de där grejerna ska bli klara, innan jag hittar på nya projekt. Fast det nya känns ju alltid roligare än de som liksom aaaaallllldrig blir färdiga... Men nu FÅR jag inte påbörja fler projekt, åtminstone inte förrän det jag sitter med idag är klart. Så det så!!


Idag har jag klippt en hel del.


Nu slutar jag för dagen tror jag, och ska försöka få ihop något av detta imorgon. :-)

1 kommentar:

Persilja sa...

Nämen Hallå! Här är du ju! :D
Nu vet jag ju. Tror minsann jag kikat in här förut! :D