18 augusti 2009

Avslutat projekt


Idag har jag äntligen avslutat ett av mina lite hemliga projekt. Det känns som att jag hållit på med det i evigheter. Det är inte avancerat eller speciellt tidskrävande, men jag planerade det långt innan jag påbörjade det och sen har jag hållit på med det lite nu och då, och liksom aldrig blivit klar. Nu när jag är klar känns det som att jag lättare kan fokusera på andra projekt som ligger och väntar! SÅ SKÖNT!

Det är också SÅ SKÖNT att sambon är hemma igen! :-)

4 kommentarer:

Sanna sa...

Ser ut att vara en supersöt mobil? Är det det?
Jag kan med all säkerhet säga att du inte är en dålig mamma, du är mänsklig..ingen orkar vara glad och positiv jämt.. Är din dotter det? Nej antagligen inte.. Så oroa dig inte, du är ingen dålig mamma! =)
Va kul att skålarna kom till användning, jag får nog köpa en till mig själv också och kalla tjejskål, jag är ju ensam tjej här förutom katterna.. =) hihi..
Kraaaaaam
Sanna

Miss Cutiepie sa...

Åh vad spännande! Älskar att kolla in på din blogg, men blir tokigt nyfiken dock :P
Kram!

Marika på Odlingspyssel sa...

Alltid lika kul att hitta pysselbloggar jag inte varit inne på förr, och speciellt när bloggen är så fin och inspirerande som din. Grår det bra om jag länkar till dig?

Smycken från hjärtat sa...

Hej Vännen!
NUUU kikar jag äntligen in hos dig igen....
Här ska levas igen:):)

Jag har faktiskt börjat träna å nu jäklar ska jag bli gamla Hanna igen.
Ville du kika på smyckena??
Om jag skulle fixa ett till dig?

Har en del beställningar nu
å det är såå kul.
Så vill du får du gärna tipsa de du känner:)
Har ju blogglänken här.

Kram kram