24 augusti 2009

APAD Crafter: Stina of Sagolikt Pyssel


Nästa hemlighet kan avslöjas: För en tid sen frågade jag Yasmine Surovec, som har bloggen och shoppen A Print A Day, om jag kunde få vara Guest Crafter. Hon erbjöd mig då att bli APAD Crafter!! Jag tänkte ungefär en halv sekund eller mindre och sa sen JA TACK!!! ;-) :-D 

Jag har börjat med att göra ett par projekt med kitet Little Matryoshka.


Först en T-shirt till dottern.


För att undvika att trycket spricker, ströka jag fast det på vitt bomullstyg, och sydde sedan fast det på T-shirten.


Och sen mitt Evighetsprojekt. ;-)  Det SER ju inte så oerhört tidskrävande ut, men förutom själva pysseltiden måste man då komma ihåg att lägga till: planeringstid, skjuta upp-tid samt grubbla-över-hur-sjutton-gör-jag-nu-tid. ;-) Dessutom var planen att den skulle se helt annorlunda ut, och de delar jag började med fick jag plocka bort och de hänger nu på min anslagstavla i väntan på ny snilleblixt. ;-) Så kan det gå. :-)




Sen har jag gjort något som känns mer än ovant. Och det är med kluvna känslor jag visar VAD, eftersom jag brukar säga att jag inte scrappar offentligt. ;-)


Här har jag använt Snow White & Rose Red kitet från pdf magasinet Parasol Craft. (Vilket fick ett helt eget inlägg här om dagen.) Ramen är från Woodgrain Frame kitet från Kitschy Digitals.

3 kommentarer:

Maria sa...

underbart söt mobil!

Laila sa...

Det var en underbart söt mobil. Men du den där scrappen... Varför klappar du dig inte för bröstet och säger att du visst är en scrappare? För du KAN! ♥

Anna S sa...

Vad fint!!!