09 juli 2009

Vilket halvår det varit! & A Print A Day

Oj, oj, oj. Det är lite mer än ett halvår sen nu som jag satt på bussen och bestämde mig "Äh, jag testar! Jag kliver rätt ut i luften och ser vart pysslandet kan ta mig." Och jösses vad mycket som hänt sen dess!! Skulle jag vetat det i december, och skulle jag vetat vilka planer och drömmar jag har nu, skulle jag inte vågat tro på det. Jag är så oerhört tacksam för allt som hänt. Jag är så tacksam för den positiva respons jag får och fortfarande ganska förvånad. :-)

Ända sen jag bestämde mig, har rätt personer och situationer dykt upp framför mig och mina drömmar känns mer som en handlingsplan än som något ouppnåeligt!

Jag är också förvånad över att mina idéer inte tar slut, utan bara blir fler och fler. Ibland blir det förstås idétorka, men inte ofta och det är verkligen inte ofta jag hinner ha tråkigt (ja, bortsett från när jag måste tvätta när jag hellre vill pyssla ;-) ).

Och trots allt detta känns det som att jag bara är i början av detta. Det kommer att bli mer och det blir bättre, på alla sätt. :-)

Till något annat, men ändå inte: 


Mitt senaste sydda. När jag såg den här bilden visste jag direkt vad jag skulle använda den till!! Jag såg väskan framför mig, så det var bara att köpa kitet The Tiniest Garden från A Print A day och pallra sig iväg till Panduro och köpa mer prickigt tyg. Och så när som på en liten detalj blev väskan PRECIS som jag tänkt! :-) Och jag är kär i den väskan nu. ♥ Haha! Men jag är ingen snabb-bloggare just nu, Yasmine på A Print A Day hann före mig med att visa väskan på sin blogg. :-)

Mitt huvud är proppfullt med planer och idéer, men de får stanna där ett tag till, men snart kan jag berätta om en del saker. KUL saker. :-)

4 kommentarer:

The 80's Me - Miss CutiePie sa...

Du vet att jag är ditt största fan, och det är så otroligt kul att det går så bra för dig! Du förtjänar det och desto mer!

Retro Plants sa...

ok. . . i *heart* this!
i am not going to pretend that i know what you said in this post. . . but i love the bag Stina! :)
is it your own illustration?
well, pure love from me any way about it! :)

Sanna sa...

Vilken underbar väska, förstår att du blivit kär i den =) Ser verkligen fram emot att du skall öppna butik, du gör ju bara såå himla mycket fint!
Mmm ingen dum ide alls, det skulle nog bli snyggt om man målade ljushållarna i matchande färg med fatet =)
Ha det gott gumman!
Kraaaam
Sanna

Maria sa...

vilken jättesnygg påse! Blev avis, vill ha en likadan. :)

Väldigt trevlig blogg förresten.
Ha de bra! Maria