25 juli 2009

Utlottning - Giveaway

Ok, hela tre personer var intresserade av en utlottning. Och det är minsann bättre än ingen, så nu kör vi! :-)

Vinnaren kommer att få välja en av dessa små necessärer som jag gjort för Kitschy Digitals. Perfekt för smink och annat smått. Jag kommer även stoppa i några småsaker, men vad blir en överraskning för vinnaren. :-)


Så... Vilken vill du ha?? ;-)

Och vad ska man göra för att delta i utlottningen? Jo:

1. Nämn utlottingen på din blogg och länka till min blogg. Låna gärna bilden. (Har man ingen blogg går man direkt till punkt två.)

2. Lämna en kommentar till det här inlägget och berätta vilken necessär du vill vinna. Lämna också din mailadress så att jag kan få tag på dig om du skulle vinna! :-)


Jag kommer att dra en vinnare den andra augusti. Och med siffror för dem som minns det bättre: 090802. :-)

Lycka till!!

*******************************************************************
And in English :-) 

Ok, three people were interested in a giveaway. And it is certainly better than none, so here we go! :-) 


The winner will choose one of these small make up bags that I made for Kitschy Digitals. Perfect for makeup and other small things. I will also add some little extras to the winner, but what that will be, is a surprise. :-) 


So ... Which one do you want? ;-) 

To enter you just have to:

1. Mention the giveaway on your blog and link to my blog. Feel free to borrow the picture. :-)

2.  Leave a comment to this post and tell me which make up bag you would like to win. Also leave your email address, so I can contact you if you would win. :-) 

I will draw a winner on the second of August. :-)

Good luck!! :-)

42 kommentarer:

Linda Horn sa...

Jag vill vara med, har länkat till dig i min blogg, i den högra kolumnen. Om jag vinner - håller tummarna så de kommer att bli blå!! - vill jag ha den rödrandiga med hjärtan på.

http://scraplinda.blogspot.com
linda.horn@bredband.net

Retro Plants sa...

I will SOOOOO put this on my blog!
tomorrow. . . in fact!
so glad you did this Stina :)
Yay for giveaways!
i would *heart* the heart one! lol :) the stripes and heart make me melt!
xoxo from me ;)

Lisander sa...

Oh jag skulle jättegärna vilja vinna en necessär egentligen spelar det ingen roll vilken, de var fina alla, men eftersom jag skulle välja, väljer jag den randiga längst bak.

Jag har ingen blogg, men chansar ändå.

elisabet.a@webaid.se

Sanna sa...

Nu har jag länkat till din utlottning och jag vill självklart vara med i din utlottning =) Jag är kär i den randiga med hjärtat på, håller tummarna hårt nu och hoppas på tur =)
Kraaaaam Sanna

suzanaalexsson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill oxå vara med =) Om jag vinner spelar det inte någonroll vilken, jag gillade dom allihop.
Har ingen egen blogg så jag kan inte länka vidare...

mellansterner@hotmail.com

Maria sa...

Klart man vill vara med å tävla! Jag tycker att alla 3 är lika fina och skulle bli lika glad över dom. :)

http://engronballong.blogspot.com/
mariakallgren@hotmail.com

Mia sa...

Hej,
jag vill vara med och förstås vill jag vinna en av dina underbara necessär.
Jag önskar den mittersta om jag har Fru Fortuna på min sida.
K:MIA

evamar - tävlingsblogg sa...

Nu är vi redan mer än tre intresserade i alla fall :)

Jag gillar den randiga med hjärtat mest - som flera andra. Det var hjärtat som fick mig att smälta.

Jag har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/july/necessar-2-augusti.html

Jag gillar inte att skriva min mejladress så den syns öppet, men du når mig enkelt genom att skriva en kommentar i min blogg. Eller så kan jag mejla min adress till dig om du vill ha den redan nu. Men då måste jag ju få din mejl först.

Erika sa...

jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Jag vill vinna den mittersta

malin (mr22ga@hotmail.com sa...

Hej! Jag vill självklart vara med i din fina tävling även jag och länkar också vidare från: http://villduvinna.blogg.se/2009/july/necessar.html

Håller tummarna! Om jag skulle ha turen med mig skulle jag vilja vinna den söta randiga med hjärtat!

Ha det bra så länge!
Kram

Lena sa...

Jag har tyvärr ingen blogg men vill gärna vara med ändå :)

Om jag vinner önskar jag den med hjärtat , den var så varm och fin.

MVH
lenamarb@gmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar. Den i mitten tycker jag är finast. Alla var fina men färgerna och hjärtat gjorde att det blev min favorit.

Jag har lagt in en länk till dig till höger i min blogg.

märta sa...

Vill gärna vara med i din utlottn ing och har jag tur så väljer jag den i mitten. Jag länkar från min blogg. Märta

Em sa...

Trevlig tävling! jag är gärna med :o)

Om jag vinner vill jag helst ha necessären längst fram, i gult och lila.

Jag har länkat från mig pysselblogg:
http://pysselterapi.blogspot.com/

Min mail: pysselterapi@gmail.com

Ylva sa...

Vill gärna vinna den fina necessären längst till höger med den gröna pricken på.

Anonym sa...

Hej, såklart jag vill vara med i denna fina tävling! Jag har ingen blogg att länka i, men e-mailen är santtu_nyberg@hotmail.com.
Om turen ligger på min sida så skulle jag välja den som är i mitten på bilden, med hjärtat på.
/ Sandra

Linda sa...

Jag är med :)
Skulle vilja ha den randiga i mitten med hjärtat på ^^

LÄNK; http://lindadoostavlings.blogg.se/2009/july/necessar.html#comment

Humlan Hulda sa...

Jag vill vara med i tävlingen! De är ju så läckra allihop så jag kan inte bestämma mig. Om jag är dne lycklige vinnaren så spelar det ingen roll vilken jag får!

Tävlingen är nu länkad från min sida och du har en följare till :-)

http://humlanspyssel.blogspot.com/2009/07/vinn-en-necessar.html

jenny.ch@telia.com

Hälsningar
Humlan Hulda

Amanda sa...

Underbart söta neccesärer! Jag vill absolut vara med och tävla. ^^
Om jag vann skulle jag bli överlycklig över neccesären i mitten, med hjärtan på.

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/july/tavling-neccesar.html

Hoppas på tur! ♥
Kram

Miss Cutiepie sa...

Åh vad skoj med giveaway ^^
Jag älskar alla tre så skulle någon ha turen att få resa upp till mig skulle den mottagas med största vördnad, röd matta och stor glädje :)
Ska bli skoj att se vad du pysslat med på sista tiden!
Kram

Carita sa...

Hej! Vad söta! Jag är gärna med. I såfall om den som står längst fram på bild :)

http://caritatavlar.blogg.se/2009/july/necessar.html
turkost@gmail.com.

Ha det gött!

Julia sa...

självklart är jag med och tävlar :)

http://juliaberg.blogg.se/tavlingar/2009/july/necessar-1.html

skulle jag ha turen att vinna skulle jag nog ta den i mitten :)

Anonym sa...

Hej vilka fina du gjort klart man vill vara med i utlottningen . Jag skulle vilja ha den längst fram på bilden om jag vore en av dom lyckliga vinnarna.
Marre71@hotmail.com

Lillan sa...

så gulliga. klart jag vill vara med. skulle vilja vinna den i mitten med hjärtat. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/july/necessar.html

mail: litenmentuff@live.com

Andrea sa...

jagvill vara med. länkar här: http://andreahansson.blogg.se/tavling/2009/july/necessar.html

om jag vinner så vill jag ha den i mitten :)

Vit poesi sa...

Vill jättegärna vara med!! Länkar hos mig. Vill gärna ha den som är lite blommig :-) Nu håller jag tummrna.
kram Malin

erry sa...

Åh, så söta! Det är första gången jag besöker din blogg - och självklart måste jag ju ta chansen i din tävling. Hade lite svårt att välja-de är ju så fina alla tre, men jag måste nog ändå säga den i mitten. Älskar hjärtan!

Jag länkar från min blogg också.

Ha det bra!

Marlene sa...

Vilka fina :-) Jag hade velat vinna den längst bak.

http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/07/28/090802/

marlene_nordqvist@hotmail.com

Plingen sa...

Jag vill vara med i utlottningen och länkar på min blogg.
Om jag vinner så vill jag gärna ha den i mitten. Randiga med hjärtat på.
mosterpling@hotmail.com är min mailadress.

Linda sa...

Necessärerna är så snygga! Jag skulle helst vilja ha den första, den som är mer gul i färgen. Har även länkat till på min blogg! Håller tummarna för mig :D

clea sa...

Jag skulle vilja vinna den gula! superfin! massa stark färg och mönster! underbar :)
jag har länkat här:
http://cleaclea.blogg.se/2009/july/2-augusti-necessarer.html
kram, clea :)
(cleaclea@live.se)

plingan sa...

Oj så fina!!! Såklart jag vill vara med och tävla och om jag vinner skulle jag helst vilja ha den mittersta :)
Har länkat i min blogg.

Kram

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar, om jag vinner så vill jag ha den i mitten med hjärtat.

Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/july/necessar.html

info@annakarlsson.se

Jenny sa...

Vilka fina necessärer! Jag är jättegärna med och tävlar och som så många andra vill jag gärna ha necessären med hjärtat på om jag vinner.

Jag har länkat på min blogg.

Mamma Mimmi sa...

Åh så fina necessärer - den med hjärtat skulle göra sig finfint i den tjusiga "handväskan" man har nu för tiden...dvs blöjväskan! Länkar till min blogg.

Eva sa...

Så klart jag vill vinna en med hjärta :o) Jättesöt!

Maj-Len sa...

Klart att jag också vill vara med och tävla om de jättefina necessärerna. Jag gillar bäst den orangerandiga.Jag har ingen blogg.

mlaymark@hotmail.com

jessie sa...

Åh så söt necessär! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag vilja ha den med ett hjärta på! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/july/vinn-en-necessar.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

sofia sa...

Åh.. vilka fina.. skulle jag vinna så skulle du få välja åt mig. Då blir det ännu mera överaskning. Mysig blogg. kommer titta hit oftare. ha en bra dag.

Jessica Johansson sa...

Hej, Jag är gärna med och tävlar om någon utav dem fina :-) här ser du att jag länkat på min blogg: /Stickmamman http://www.nogg.se/photos2.asp?idPhotoCategory=139370&idPhoto=1239402&idHomepage=94531

Anonym sa...

Är sedan ett tag på jakt efter en neccesär att ha mina mediciner i.
Dina har perfekt storlek och så är de SÅ fina.
Om jag vinner väljer jag den röda för jag tycker att den ger energi
Hälsar Lena

lena.idbrant@telia.com

maria t sa...

Jag vill vara med, jag gillar alla tre så det går bra med vilken som om jag vinner.

Länkar i min blogg: http://mamatilltva.blogg.se/2009/august/sagolikt-lottar-ut.html