22 juli 2009

Lite sol och lite nytt om Kitschy Digitals

Vi har haft regn och det ska komma mer, men idag hade vi lite sol, så vi såg till att ta vara på det fina vädret idag. Tyvärr kom blåsten och molnen lagom till att vi kom till stranden. Men eftersom vi tagit oss dit så stannade vi en stund, även om det inte blev så mycket sol och bad.

Och så lite Kitschy Digitals Nytt: Danielle Thompson, som har Kitschy Digitals, har ett årsjubileum för sin Etsy shop Tiny Bazar. Fram till den ...  får man 20% på det man köper!I hennes blogg kan man läsa mer om detta och även se en del bilder som hon säljer i sin shop. Själv vill jag ha denna vinylram (typ som wallies). Givetvis i ROSA! :-D. Men den röda är också väldigt fin.

Efter de bilderna finns även ett par smakprov på kommande Kitschy-kit!! Nya ramar!! :-)  (Ramen till bilden ovan är en av de som är med som smakprov.)

Nu är det kvällen och dags för mig att sova, för jag är minsann ingen kvälls människa. Och inte heller någon morgonmänniska... Jag är nog en förmiddagsmänniska. :-D

1 kommentar:

Linda Horn sa...

Tack för kommentaren inne hos mig!! Jag ska just sätta upp vajer hade jag tänkt mig, hittade ingen vajer på Ikea, men dock på Rusta. Men vet inte hur jag ska ha den ännu..... En bild på din hörna, kanske?? Det vore roligt att få se hur du löst det, och vad har du för klämmor till vajern?