20 juli 2009

Är någon intresserad av en Utlottning?? / Is anyone interested in a giveaway?

Jag funderar på om jag skulle ha en liten utlottning framöver. Jag har ju gjort en del saker som bara blir liggande i en låda, och det skulle ju vara kul om de kom till användning istället. :-) Men jag vet ju inte om någon är intresserad. Så:

Är det någon som skulle vara intresserad av en utlottning?

And in English:

I am thinking about having a small giveaway. I have made some things that just lying in a box, and it would be fun if they came to use instead. :-) But I do not know if anyone is interested. So: 

Is there anyone who would be interested in a giveaway?

3 kommentarer:

Retro Plants sa...

a giveaway?
YES!
hey. . . we could even do a swap!
let me know!
i *heart* giveaways!!!!!
what a great idea Stina :)
so, if you didn't notice. . . i am interested! :)

Heidi sa...

Hej
Hittade hit genom en annan blogg. Låter som en rolig ide´ ,med en utlottning.Jag återkommer en annan dag..
Ha det bra !
Heidi

Sanna sa...

Vem skulle inte vara intresserad utav en utlottning utav dina fina saker? =) hihi..
Kommit på något du vill byta mot en docka ännu då? =)
Kraaaaam
Sanna