29 juni 2009

♥ The Poppy Tree ♥

För ett tag sen hittade jag Kelly eller The Poppy Tree, som hon kallar sig. Hon målar, gör så söta smycken och De Mest Fantastiska Dockor jag sett på länge! Många gånger när jag ser saker jag gillar funderar jag direkt på hur jag själv kan göra en likadan, mennär jag tittar på Kellys saker funderar jag istället på hur jag kan få råd att köpa något av henne! För hon för hon sina antastiska saker i sin etsy shop!! Jag tittar på hennes saker flera gånger om dagen och funderar på om jag ska klicka klicka på köp i alla fall. Det är ju dyrt, men inte för dyrt i förhållande till arbetet hon lagt ner. Bara för dyrt för min plånbok.

Här kommer en liten bildkavalkad med en del av hennes underbara alster. Och eftersom det inte är alltför länge tills jag fyller år, sätter jag ett hjärta på dem jag önskar mig. Smart va!? :-)
(Tyvärr är en del saker redan sålda.)


Och jag sparar inte det bästa till sist, utan tar det först! De är ju hur underbara som helst!!


Den här lilla björnen har jag nästan köpt i två dagar nu. ♥♥♥

Kolla på den lilla igelkotten!!

Och fågelboet och den lilla fågeln på handen! Detaljerna är helt fantastiska! ♥

Dessa är alla sålda. :-(

Jag är väldigt kär i  den här!!

Och i den här!!

Och halsbanden är ju ochså hur söta som helst. De små djuren är målade på fina gamla mönstrade papper. (Det står  i alla fall vintage paper i beskrivningen).

Den här har jag nästan köpt i flera dagar nu. :-) ♥

Ännu fler!

Och detta ÄR ju vara min lilla familj! ;-) ♥

Brocher.

Broschen till vänster hade denna bild tryckt.

En fantastiskt söt målning!  ♥


En målning på trä med söt ekorrflicka. :-)  ♥


Och en liten sömmerska. :-)

Tänk om jag hade råd med allt!!! :-)

1 kommentar:

Retro Plants sa...

love it all!
such a fan of poppy tree :)