04 juni 2009

Jag har det lite mulet

Jag önskar att jag hade pyssel att visa eller pyssel att skriva om, men jag tampas med lite grejer som totalt dränerar mig på energi och ork. Jag är som en liten utpyst ballong. 

Igår fick jag en överraskning med posten! Det var supersnälla Hanna som hade gjort ett halsband till lilla mig! Jag har haft det på mig sen jag fick det. :-) Bild kommer när jag fotat det.

Nu ska jag ta hand om mig på alla sätt jag kan komma på: varmt ingefärs&honungsvatten för halsen, spikmattan, vetevärmekudden och bastu för ömma axlar och avkoppling. SOVA. Och imorgon göra saker som gör mig glad och FYLLER mig med energi.

(Rubriken ska tolkas bildligt. Visserligen har vi det rätt mulet också, men det är helt okej för mig för jag gillar moln. Man måste ju vara lite tvärtemot.;-) )

1 kommentar:

Neelah sa...

Hoppas att solen kommer tillbaka när du pysslat om dig lite (mycket).