29 juni 2009

Titta! Bilder!


Hit har jag flytt både idag och igår. Nu har jag emellertid traskat upp en våning, lagt mig på sängen med bärbara datorn och en fläkt inte allt för långt ifrån mig. På bärbara kan jag nämligen fortfarande använda det bildprogram jag är van vid. Men jag har inte photoshop här, så det blir bara Direkt Från Kameran-bilder.


Och här är vad jag roat mig med. Jag har sytt den lilla väskan och fortsatt på Tildamusen. Väskan är liten, men perfekt till mobilen, nycklarna och eventuellt en vattenflaska eller solglasögonsfodralet. Just nu sticker min dagbok upp där, bara för att jag upptäckte att den gick i. :-)

På mitt skrivbord finns även denna underbara lilla kartong, fylld med dragkedjor i regnbågens alla färger (nästan åtminstone). De och jag väntar på att få tid tillsammans. :-)
Nu funderar jag på ifall jag ska lägga mig i dotterns lilla uppblåsbara pool, men det är ju en risk att allt vattet rinner ur då. Inte mycket till bad då. Haha!

1 kommentar:

The 80's Me - Miss CutiePie sa...

Åh vad roligt med lite bilder! :)
Avis på din hörna!
Nej jag är så himla nöjd med min ♥
Behöver inte så stort då jag mest pysslar med redigering, men tecknar man mycket kan jag tänka mig att det är skönt att ha en större!
Kram!