05 juni 2009

Glada överraskningar :-)

Igår och idag har jag gått på halvfart. När jag är stilla känner jag mig okej, men så fort jag gör någonting känner jag mig febrig. Superjobbigt! Jag tror det kallas lindrig förkylning. ;-)

Humöret är bättre idag, bland annat mycket tack vare ett par trevliga överraskningar jag fått de senaste dagarna.


Först kom ju halsbandet från Hanna. ♥ Jag tar det bara av mig när jag sover, så sambon fick fota.


Sen idag kikade jag in hos Linda/Miss Cutiepie och hittade ett helt inlägg om MIG!! Och mitt nya namn är alltså Super Stina. ;-)

Supertack till Hanna och Linda för att ni är så otroligt snälla och goa!!! ♥

2 kommentarer:

The 80's Me - Miss CutiePie sa...

Vilket underbart halsband! ^^
Nå, söta du, du förtjänar det och mycket mer! :)
Är så sugen på att testa göra sådana där rosett hårnålar som du gjort, men har suttit och pysslat med annat hela kvällen..

Ha en toppen helg!
Kram

clara sa...

Men hurra för dej! Det är du absolut värdig!