29 maj 2009

Sminkväskor och smågrejer

Det jag jobbat mest med denna månad är att sy sminkväskor och små, små "stuffies" (grejer stoppade med fluff). Jag har fler idéer på fler, men behöver fylla på förråden innan jag kan förverkliga dem. Lite halvfrustrerande. Men det ordnar sig. :-)


Två randiga.


Alla tre.


Och ett fat med små fluffiga sötisar som man kan ha som mobilhängen, nyckelringar eller sätta i en dragkedja. Till exempel. På glassen och de två bambisarna har jag sytt på pärlor runt om. 

När jag ändå satt och fixade med bilderna i photoshop, fortsatte jag leka och resultatet blev en retroversion av bilderna. Tokgillar dem! :-)

Japp. Det var det det. :-) Önskar er en trevlig helg! 

4 kommentarer:

Sanna sa...

Vilket underbart pyssel du har jobbat med! Vart säljer du dom?
Kram och en trevlig helg önskar Sanna

CamAnd sa...

Jättefina sminkväskor! En sån skulle jag vilja ha.. om jag hade nåt smink att lägga i... haha ;)

Sanna sa...

Oj oj svårt att säga vad jag INTE gillar av ditt pyssel..det mest faller mig i smaken..dina nessesärer, dockor, mobilsmycken, krympis pyssel, mm, mm..helt underbart!
Jag säljer mest på olika marknader, men får ibland oxå beställningar via nätet från människor som sett mitt pyssel på min blogg eller styleroom..har fått "önskemål" om att jag skall starta en säljblogg men jag vet inte om jag skulle ha tid och ork till det..men man skall aldrig säga aldrig =)
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Sanna

Eva sa...

Fina! Det där är verkligen pyssel i min smak :o)