28 maj 2009

Kitschy Digitals-uppdateringar & Karine i teamet

Danielle på Kitschy Digitals har varit lite efter med att uppdatera Kitschy Digitals bloggen. Men nu kommer uppdateringarna tätt. Igår kom en och på fredag blir det ytterligare en (vilket troligen blir lördag natt för oss). Jag har inga grejer med på gårdagens uppdatering, men har fotat och mailat bilder till morgondagens. :-) Ibland är det skönt att få en deadline så att man avslutar en massa halvfärdiga grejer. :-)

Även om inga av mina grejer är med i gårdagens uppdatering tycker jag verkligen att ni ska skutta över till KD-bloggen och kolla på de andra medlemmarnas grejer! Alla är så otroligt duktiga! Själv äääälskar jag allt som Karine gör! Kika även in på hennes bilder på flickr och hennes blogg (men den är på franska så jag förstår typ ingenting, och googles översättare är inte till så stor hjälp. ;-) ).

Karine håller mest på med digital scrapbooking och här är två av mina favoriter. Båda med bilder på hennes söta dotter. :-) 

Bilderna på det jag jobbat med sparar jag till i morgon. :-) Vi ses då!

1 kommentar:

The 80's Me - Miss CutiePie sa...

Åh vad spännande, ser jag verkligen fram emot! :)