22 mars 2009

Woodland mobil


Efter att dockorna var klara var det kul att börja med något som INTE var dockor. Det har i och för sig varit rätt likt ändå: Kitschy Digitals produkter, T-shirt transfer, sy och stoppa med fluff. Men inget måla, så det här har gått fortare. :)


Det ska till något mer innan mobilen är helt klar. Dottern tycker att det ska vara rosetter. Jag funderar på något grönt. Vi får se vad det blir. Medan jag funderar får den hänga i fönstret i pysselrummet. :) 

Sen sist har vi skaffat en ny skrivare, så jag slipper skriva ut hemma hos mamma. Det kanske inte är helt sunt, men jag Älskar skrivare och kopiatorer! Ny skrivare = MÖJLIGHETER. Så mycket möjligheter, att det blev stopp i hjärnan ett par dagar. ;) Jag ville göra allt på en gång och kunde inte bestämma vart jag skulle börja. Men nu när den första entusiasmen lagt sig, ska jag ta fram min preliminära planering (som jag i ivern glömt bort) och min anteckningsbok med skisser och idéer och se vad jag känner för att göra nu. Ujuj, vad kul detta är!! :)

3 kommentarer:

Eva sa...

En hel anteckningsbok! Jag önskar jag hade hälften av din kreativitet!

Kawine sa...

wow! this is SO beautiful!

Mikaela sa...

Så himla söt!