25 februari 2009

RVA Projekt 1

Kursen är fantastiskt rolig!Vi är inne på vecka två och vi har hittills fått instruktioner till sex uppgifter (av totalt trettio). Det är i snitt en ny uppgift varannan dag. Jag har INTE hunnit jobba på i det tempot. Jag är inte heller lika intresserad av alla uppgifter, så jag skippar nog dem jag inte känner för just nu. Jag kan ju alltid göra dem senare.


Det första projektet i onlinekursen var ett scrapalbum. "Color me happy" rainbow scrapbook. Utsidan är gjord av filt remsor som sytts på papper.


Dekoraton på framsidan.

Två av sidorna inuti:

Mer kan ni se om ni klickar på länken till mina bilder på flickr.com här till vänster. Där lägger jag upp bilderna på projekten.

Uppgift två är en picnicfilt. Den har jag påbörjat idag. Bilder kommer senare!

Inga kommentarer: