18 februari 2009

Magsjuka och projekt 1


Dottern har varit magsjuk i fyra dagar. Hon har trots allt varit så pass bra att vi kunnat sitta och pyssla en del. Men idag blev hon sämre igen. :-(

Online kursen har börjat (se till vänster), så jag har som tur är haft lite annat att tänka på än bara kräks. Första projektet är ett filtklätt litet scrapalbum. Med tanke på att jag kommit fram till att jag inte kan scrappa, går det faktiskt över förväntan!

Men nu har vissa material tagit slut, och jag suttit med min ynk mest hela dagen, så jag har varken kunnat fortsätta pyssla eller kunnat komma iväg och köpa det jag behöver.  Och efter  ytterligare en dag med Pippi- och Peter pan-filmer har jag börjat bli rejält rastlös! Så pass att jag börjat städa i pysselrummet. Det är inte första gången jag får värsta fixarenergin efter att ha suttit med sjuk liten skrutta. Det är mer regel än undantag. Nu ska vi sätta upp en hylla åt dockorna! :-)

Inga kommentarer: