13 januari 2009

Tillbaka!

Host, host! Här var det dammigt! ;o) Jag gick inte under av julstress, men bloggen fick finna sig i att bli lite bortprioriterad. Vi pysslade på som vanligt, och jag laddar som bäst för att orka öppna fotomapparna för december för att se vad vad jag ska hitta på med bilderna.


Ett litet snabbpyssel idag, bara för att det är roligt. Krympisar är alltid roligt! Och ekorrar är söta. Och ju  mindre destosötare! ;o)


Och liten blev den. Men jag ska nog förminska ursprungsbilden, och göra en som blir ytterligare lite mindre. Och så funderar jag på att rita upp lite Disneyprinsessor för dottern att färglägga... Kan vara ett bra eftermiddagspyssel. :o)


En av de bästa julkapparna var förstås en pysselbok! Underbar! Tack E! Jag har siktat in mig på några grejer jag vill göra. Först ut blev body scrub med doft av bergamott. Härlig vardagslyx i vårt hemmaspa! :o)

Inga kommentarer: