15 januari 2009

Halsband

Krympisarna visade sig vara ett bra pyssel. Ett ovanligt bra pyssel. Det bästa pysslet någonsin enligt dottern. (I alla fall just då. ;-) )


Arielhalsband.


Jag vet inte hur hennes val av färger fungerar överhuvudtaget. Hon väljer inte direkt de färger man förväntar sig. Hon har ännu inte lärt sig göra som det är "på riktigt". Hon tycker att det är viktigare att göra på sitt sätt. Perfektionisten i mig gråter och är förfärad, men jag tycker samtidigt att det är helt underbart. Och jag kan bli avundsjuk på att hon kan tänka på ett annat sätt, eftersom hon inte begränsas av hur det "ska vara".


Bellehalsband.


Belle blev blond, för det var finare än det bruna hon har egentligen.


Mitt halsband. Jag testade att stämpla på krympisplasten. Jag tyckte det blev bra, men dotterns medlidsamma (!) kommentar var "Det var väl inte så fint. Vill du ha några pärlor på?" Ha ha! Det måste ju vara prinsessFint!! Vi måste på något sätt komma ur den här prinsessperioden!!! Om det så bara är enkortare paus, så att vi får in NÅGONTING ANNAT! ;-)

1 kommentar:

Sanna sa...

Vilka härliga halsband din dotter har gjort, barns kreaktivitet och fantasi är så underbar..inga gränser alls =)
Vart får man tag i krympplast, kanske något jag skulle testa med min näst minsta son =)