06 april 2008

Dockorna igen


När den senaste dockan fick sitt ansikte passade jag på att göra klart och bättre på de andras ansikten också. Det var främst ögonen som inte var riktigt färdiga.


Dotterns nya docka.


Dotterns gamla docka. Hon är väl lekt med nu och filttyget, som inte är det bästa, men det bästa jag kunde hitta, börjar se lite tufsigt ut. Ögonen hade hunnit bli lite slitna också, så de fick mer färg.


Och så min, som äntligen har fått pupiller! :o)
Nu måste jag bara skaffa mer fluff, så kan jag sen göra klart de andra tre som ligger och väntar. Det är ett roligt pyssel. :o)
(Det här inlägget är något så ovanligt som HELT skrivet på datorn. Det är nog det enda i hela bloggen.)

1 kommentar:

Sanna sa...

Vad tar du för dessa underbara green apple dockor du syr? =)
Kraaam
Sanna