21 januari 2008

Göra-klart-lådan


I helgen röjde jag undan en massa kartonger och bråte som vi ställt i pyssel-/datarummet "tills övervåningen blir klar". Det drar emellertid ut på tiden, och vi blev less på röran, så grejerna fick åka upp igen, och stå där och vänta på att vi går igenom dem.

Efter att grejerna försvunnit kunde jag plötsligt komma fram till hyllorna med pysselgrejer igen! ;o) Bland annat kunde jag ta en titt i "Göra-klart-lådan". Där låg det flera saker som jag glömt. Jag kan nu också ta fram mina pärlor och jag når mina pysselpärmar igen. Men det viktigaste är nästan ändå att vi fått fram BORDET. Men där får jag knappt sitta, för dottern är lika lycklig som jag att pysselrummet är iordningställt, så hon sitter helst där all sin vakna tid. Och inte kan jag klaga på det! :o)

Inga kommentarer: